Skip to main content

Work detail

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Content

List of literature

Location marks: 65
Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Vysekalová, Jitka
Mikeš, Jiří , Author
Publish info: Praha : Grada, 2009
Range: 190 s. : il. ; 24 cm
Edition: Expert
ISBN: 978-80-247-2790-5
Keywords: řízení, obchod, firmy, identita, design, komunikace (sdělování), kultura, image, tvorba, emoce, analýzy, případové studie, studie, firemní kultura
Annotation:
Annotation source:
Available

Items overview

Location Location mark Inc. number State
Knihovna VOŠP 65 5459 Available
Location Total Unavailable Absence Presence
Knihovna VOŠP 1 0 1 0

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.