Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Zoznam literatúry

Signatúry zväzku: 65
Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Vysekalová, Jitka
Mikeš, Jiří , autor
Nakladateľské údaje: Praha : Grada, 2009
Rozsah: 190 s. : il. ; 24 cm
Edícia: Expert
ISBN: 978-80-247-2790-5
Kľúčové slová: řízení, obchod, firmy, identita, design, komunikace (sdělování), kultura, image, tvorba, emoce, analýzy, případové studie, studie, firemní kultura
Anotácia:
Zdroj anotácie:
Dostupné

Rozpis zväzkov

Lokácia Signatúra Prírastkové číslo Stav
Knihovna VOŠP 65 5459 Dostupné
Lokácia Spolu Nedostupné Absenčne Prezenčne
Knihovna VOŠP 1 0 1 0

Diskusia

[Loading...]
Žiadne príspevky
Pre pridávanie komentárov sa prosím prihláste.