Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

VYSEKALOVÁ, Jitka

Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 190 s. : il. ; 24 cm. -- (Expert). -- Obsahuje ilustrace, tabulky. -- Bibliografie na s. 183-186 -- Obsahuje rejstřík. -- ISBN 978-80-247-2790-5 (váz.) : 349.00 Kč.



řízení - obchod - firmy - identita - design - komunikace (sdělování) - kultura - image - tvorba - emoce - analýzy - případové studie - studie - firemní kultura

5459 65 Knihovna VOŠP

Půjčeno: 5x
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav
Knihovna VOŠP 65 5459 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Knihovna VOŠP 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.