Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

Signatury svazku: 65
Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Vysekalová, Jitka
Mikeš, Jiří , autor
Praha Grada 2009
Rozsah: 190 s. : il. ; 24 cm
Edice: Expert
ISBN: 978-80-247-2790-5
Klíčová slova: řízení, obchod, firmy, identita, design, komunikace (sdělování), kultura, image, tvorba, emoce, analýzy, případové studie, studie, firemní kultura
Anotace:
Zdroj anotace:
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav Kde
Knihovna VOŠP 65 5459 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně Kde
Knihovna VOŠP 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.